vardagsfrenesi

måndag, juli 31, 2006

Statcounter, Sitemeter

Det är jävligt märkligt att det hela tiden dyker upp träffar på bilder på den här sidan som inte finns och aldrig funnits på bloggen.

Idag har det varit fem träffat på en hockeyfrillskille som jag aldrig tidigare sett, än mindre lagt upp på bloggen, eller länkat till.

Jag tror att google har börjat med associationsträffar. Någon på Google har bestämt att min blogg luktar lite hockeyfrilla och börjat föreslå att alla som söker på hockeyfrisyr ska hamna hos mig.

Vid närmare eftertanke kan det nog stämma.

Om någon timme eller så kommer det att ligga ett flertal foton från i lördags här, och jag tänker fan inte censurera något, så ni som var här bör känna er rädda.

Och ni som inte var här bör känna er rädda då jag eventuellt lägger upp en video på när undertecknad bränner av Dio´s Holy Diver i karaokeversion.

3 Kommentarer:

  • har du tänkt på att nu när du skriver hocketfrillskille så kanske träffarna blir fler?

    hockeyblog!

    Av Anonymous Anonym, at 5:03 em  

  • Jävlar va jag längtar efter holy diver-videon!! :D

    Av Anonymous Anonym, at 7:14 em  

  • Sorry to have to dissapoint dig, det verkar som att den gått förlorad, eller om någon annan har den.

    Jag kan dock garantera att det inte var någon direkt höjdpunkt i min musikaliska karriär.

    Av Blogger oscar, at 8:20 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se