vardagsfrenesi

fredag, juli 28, 2006

Superhjälte...

Jag köper att man kan blåsa kalluft för att kyla ner saker som eld eller metall, eller varför inte vatten. Det är ok, det är väl kanske inte troligt men omöjligt är ju lite långt att gå, det har Arkiv X-tittandet lärt mig.

Visst, man kan springa jättefort, hoppa jättehögt och vara jättestark, även jag har sett Magnus Samuelsson och Mariusz Pudzianowski och det där med springandet och hoppandet kan man se under OS eller friidrotts-vm på tv.

Mitt problem är det där jävla flygandet. Det går ju inte. Inte utan något som driver en uppåt som raketbränsle eller något sådant. Man kan fan bara inte lyfta en handen och sen fara iväg i vertikal riktning.

Det luktar trickfilmning och speglar om det här. Eller har han något under tightsen (något har han väl förhoppningsvis) och capen.

Jag blir inte klok på det, det är lika oförklarligt som David Copperfield eller Bert Karlsson.

1 Kommentarer:

  • saknar uppdateringar från dig på collective! nästan bara ajja som är aktiv där.

    Av Anonymous Anonym, at 2:53 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se