vardagsfrenesi

tisdag, juli 18, 2006

Fy fan

Jag skriver ju inte så ofta nu, jag vet. Men jag jobbar. Och inte med datorer, åh nej, krabbmannen säljer fisk och ja, hmm..krabbor. Detta har resulterat i en hel del intressanta middagar med Doris. Som en hummerlunch t.ex. Och så får jag ju träffa en massa ohyggligt härliga tyskar.

För en liten update så är hunden född och skall hämtas så småningom. Det kommer att bli en Harry som tidigare bestämt. Han kommer att äta upp halva inredningen i lägenheten och kissa på Doris, även det precis som tidigare bestämt.

Och så behöver vi en bil. En billig bil, gärna runt tio tusen eller så. Är det någon som har en, låt oss säga, röd Nissan Sunny -89-93, då helst femdörrars som kan ta sig framåt och även backa och som behöver en ny husse så kan ni väl hojta.

Köss.

4 Kommentarer:

  • Funderar på att traska förbi kyrkan och ta mig en titt på dig.
    Jag kommer nog inte våga hälsa men om du ser nån yngling med lätt skrämd uppsyn som glor på dig så kan det va jag.

    Av Anonymous Anonym, at 11:36 em  

  • Hmmm, faktum ar att jag har en rod golf 93:a staende hemma i sverige... Sjalv har jag flyttat till barcelona o har inte sa stort behov utav den. Och den rullar bade framat o bakat=) /Johanna

    Av Anonymous Anonym, at 2:28 fm  

  • Caiman: dessvärre finns det en hel del såna. Men du är välkommen. Jag är en av de yngre killarna med förvirrad uppsyn och röd pikétröja.

    Johanna: tack, men nu blev det en Nissan ändå

    Av Blogger oscar, at 9:44 em  

  • Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
    »

    Av Anonymous Anonym, at 11:42 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se