vardagsfrenesi

torsdag, juli 06, 2006

Fem minuter till för helvete

Idag var det ingen bra dag, jag var tvungen att gå upp en kvart tidigare för att gå till jobbet. Idag har jag varit vaken för länge, så jag ställer fram alarmet fem minuter. Och sen ska jag snooza i nio minuter.

Efter det ska jag stressa i mig en frukost och vara tvungen att sätta ett nytt världsrekord i Stigbergsbacken, sorry Mikebike.

Om någon frågar mig om jag har fem minuter att avvara de närmsta veckorna ska jag slå den jäveln. Hårt. I magen. Kanske på läppen. Eller troligen inte, men jag ska blänga. Elakt.

6 Kommentarer:

  • vi möts i backen. inte en chadde att jag släpper "titeln"

    Av Blogger mikebike, at 9:49 fm  

  • hehe...vetifan om jag inte tagit dig ändå...när man är på väg till jobbet och tokstressad. Annars är jag numera rätt snabb även uppför backen.

    ska vi ta ett race? vinnaren bjuckar på bärs

    Av Blogger oscar, at 6:19 em  

  • då får du bjuda på "en meter öl"

    Av Blogger mikebike, at 11:22 em  

  • vi ses på jeffrey´s då

    Av Blogger oscar, at 7:24 em  

  • Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
    »

    Av Anonymous Anonym, at 4:15 em  

  • I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
    »

    Av Anonymous Anonym, at 11:27 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se