vardagsfrenesi

måndag, augusti 28, 2006

Men vafaan 2

Doris tittar på det nya programmet Fling på tv. Jag vill ta livet av mig och då har det ändå knappt börjat.

Där i rutan sitter en jävla blonderad sprätt i camotröja och säger saker som:

Viktigast: "Tuttar och rumpa"
"Silikon är ju alltid trevligt"
"Om jag skulle be dig...skulle du lägga in silikon då?"

och så svarade en av tjejerna: "ja, jag vill ha lite större tuttar"

Jag har sagt det förut och jag kommer att säga det igen: MEN VAFAAAN!!!??!!

Jag har ändrat mig, jag vill inte ta livet av mig. Jag vill ta livet av honom. Och Josefin Craaford. Och programchefen på Tv3.

Någon som har numret till majornagangstersen?

3 Kommentarer:

  • Jag håller med dig så! Fruktansvärt! Det lär bli så hånat av allt och alla.

    Av Anonymous Anonym, at 8:55 em  

  • 031-SKJUT-VILT

    Av Blogger eff, at 9:51 em  

  • sandra: gör dig själv en tjänst och fundera inte vidare på det. Det är inget man blir en bättre människa att se.

    Fast det är klart, man känner ju sig förfärligt intelligent efter att ha sett det...

    Av Blogger oscar, at 2:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se