vardagsfrenesi

onsdag, augusti 23, 2006

Sladdlös

Efter att ha ägnat rätt många timmar åt att gömma sladdar i lister och spika fast sladdar på lister och reda ut sladdhärvor lite här och där och dessutom fundera på vart jag gjort av vissa sladdar är jag bra jävla sugen på att skaffa sladdlös överföring av internet, ljud, bild, ljus, mat, kaffe, läsk, sprit, öl, vin och mig själv.

Jag önskar att jag kunde sitta hemma i soffan och skicka ut mig själv trådlöst över världen.

Såg ni vilken lång mening det var? Riktigt akademisk, men nåväl snart börjar ju skolan igen.

2 Kommentarer:

  • Sedan navelsträngen klipptes har du varit sladdlös. Om du inte är sladdbarn, förstås, then you're screwed.

    Av Blogger eff, at 10:34 em  

  • Jag vill också ha allt trådlöst. Och så vill jag ha centraldammsugare, så manslipper släpa runt på en tung dammsugare..... fast helst vill jag iofs ha en butler.=)

    Av Anonymous Anonym, at 2:05 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se