vardagsfrenesi

fredag, oktober 21, 2005

Den stora slarvern....

Herrejesusgudochalladeandra.
Idag var det föreläsningen från helvetet. Två timmars konstant lidande, den enda "pick-me-up-faktorn" var som vanligt epa-traktor skämten. Klart Busckis meddelanden och Kocks närvaro lättade upp något åxå.

Men annars var det inte mycket att hurra för. Lite bakfull var jag också.

Afterwork efteråt. Ganska så trevligt, men jag var ganska så trött. Uttråkad. dödslängtan och dödsångest i ett.

Jag har insett att det föreligger en viss tävlan inför fågelinfluensan. Jag vinner. Bara så ni vet.

Hmm.....skulle vänt huvudet åt ett annat håll för länge sen. Insåg det lite lätt idag. Fast det finns tid att vända huvudet åt en massa håll. Och bara så ni vet igen, jag tänker, ska, vill och kommer att göra det. Var så säkra. Jag har gjort det förr och kommer att göra det igen.

Sådärja, ett hot.

2 Kommentarer:

  • Såg på Expressens löp att fågelinfluensan kommer med gräsänderna från Ryssland. Och då kommer de till Sthlm först. Där ser man.

    Av Blogger S, at 8:24 em  

  • Min lever har som tidigare nämnts gett sig av på semester i norra Finland. Sådeså. Den kommer att återvända till mig med en massa influensa.

    Av Blogger oscar, at 6:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se