vardagsfrenesi

torsdag, oktober 20, 2005

Morgen, morgen, nur nicht heute..

sagen alle faule leute....eller nåt sånt.

Okristligt tidigt. Fast jag antar att man måste straffa sig för att man gick på alkoholen igår istället för att sitta hemma och vara stilla försjunken i en sociologibok. Dock inte så tidigt som det borde vara. Jag jämkade lite imorse igen, jämka och snoooza är jag bra på.

Det hade känts bättre om snoozfunktionen inte fanns. Istället skulle det vara så att man fick idka relativt tungt kroppsarbete för att ställa om klockan om man vill jämka.
Då hade man ju kommit upp i tid istället. Ingen hade orkat ställa om klockan. Eller så hade man skitit i att gå upp överhuvudtaget. Äh jag vet inte, gillar nog snooz ändå. Ska döpa alla mina ungar till Snooz.

Undras om det finns vm i skitsnack. Jag skulle vinna. Lätt.

3 Kommentarer:

  • Jag tror att Stefan håller på att bli lite knäpp på mina snoozningsskills. Idag snoozae jag fem gånger. Och inte är jag piggare för den sakens skull.

    Av Blogger Anna, at 11:47 fm  

  • Det där VM-guldet i skitsnack har i princip mitt namn skrivet på baksidan.

    Av Blogger S, at 4:38 em  

  • Det har det troligen. Men som vi (pseudo-)Göteborgare vet: det är framsidan som räknas. Och kom nu inte med att vi bor på baksidan, ansiktet mot väst och röven mot Finland. Så är det!

    Av Blogger oscar, at 5:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se