vardagsfrenesi

tisdag, oktober 18, 2005

Upplapning

Nånstans kanske det är dags att inse att självdisciplinen lyser skarpt med sin frånvaro. Tydligen var det mer intressant att somna ett par timmar på soffan än att öppna en bok. Vidare är det mer intressant att läsa bloggar än att laga mat. Dör jag stenkorkad och av undernäring vet ni vad det beror på iaf. Alltid något.

Öl ikväll. Började som en fika, men degenererade stadigt iväg mot att bli öl. Idag la jag fram min cancerteori, fick inte det förväntade hånflinet, snarare ett "...-ja kanske det". Så jag har insett att ifall folk håller med en, då måste man ha fel.

On a more serious note. Skojar bara.

Sandra; Jag väljer att ta "En riktig dialektkung med en energinivå som får Barsebäck att blinka till" som en komplimang. Även om det låter som att jag har DAMP.

Vidare väljer jag att ta:"Göteborgs baby-Ulf Lundell" som en förolämpning.

Att människor som är 20+ och t.o.m. 20+8 aldrig har sett eller hört talas om The Young Ones, övergår mitt förstånd till den grad att jag börjar fundera på om jag lever i ett Twilight Zone-avsnitt.

6 Kommentarer:

  • Urk. Ja, med en länk till den bilden. Det var en komplimang vettu. Skärpning.

    Av Blogger S, at 4:57 em  

  • Den enda bild jag kunde identifiera mig med...dagsformen liksom

    Av Blogger oscar, at 5:02 em  

  • Förstår inte problemet med bilden... Nog har jag sett bättre bilder på Oscar, men så tokig ser du faktiskt inte ut på den...

    Av Blogger -= R =-, at 6:15 em  

  • Äh...bara för att du sitter och får fyrkantiga ögon behöver det inte betyda att alla andra måste ha det. SÅDETSÅ!

    Av Blogger Anna, at 10:51 fm  

  • Vem är det som är 20+8? Är det fler som du tjatat på om den här fåniga serien? Om du babblat om den till fler än Anna och jag så tror jag du är lite väl besatt av den...

    JAG VAR FAKTISKT BARA FYRA ÅR NÄR DEN GICK PÅ TV! Då hade de inte ens fattat att jag behövde glasögon, så jag hade inte sett något ändå! HAH! VEM ÄR DET SOM INTE VET NU DÅ?!?!?!

    (jag vet inte...)

    Av Blogger Stefan, at 10:55 fm  

  • Hehe...kul att ni tar åt er. Men det är faktiskt så att personen som var 20+8 inte var du Stefan. Sen har jag hört att det är sexigt med fyrkantiga ögon och att det är väldigt inne just nu. Kolla med Ebba von Sydow så ska ni se.

    Av Blogger oscar, at 1:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se