vardagsfrenesi

tisdag, oktober 18, 2005

Vinterland

Det är fint väder. Solen skiner och fåglarna kommer inte med influensan som ska slå ut större delen av den här lägenhetens befolkning än på ett par månader. Jag vill göra något. Men det är för kallt. Vill inte öppna en bok heller.

Känns som att nån borde komma hit och krypa ner under mitt täcke. Och bara vara varm sådär som de kan vara ibland. Men det lär ju hända...."and monkeys will fly out of my butt..."

Frukost, gymmet. Några kapitel. Lite längtan. Några öl ikväll. Sällskap.

Känner mig socialt missanpassad, men med tanke på mitt umgänge är det kanske inte helt oävet.

Äh, skitsamma. Kom hit!!

3 Kommentarer:

  • Jo. Just det. Bloggade runt lite igår. Hamnade på ett ställe där jag fann ditt perfekta smeknamn, konstigt att det inte dykt upp tidigare, men det är klart att det skall till en nollåtta för att styra upp det...

    Av Blogger -= R =-, at 1:41 em  

  • Förbannat. Berätta inget för nån.
    Oskarshamnstockholm-Öland 1-0

    Av Blogger oscar, at 2:03 em  

  • Wow. 1-0. Redan.

    Av Blogger S, at 4:51 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se