vardagsfrenesi

torsdag, november 17, 2005

No retreat, No surrender.

Kom på att jag såg på Karate Kid för ett litet tag sen. En film utan karisma, utan musik och med Ralph Macchio, tror bestämt att den dag som jag bestämde mig för att inte tycka att den var bra längre var samma dag som livet blev hårt och barndomen tog slut.

Ralph var dock med i en film jag fortfarande gillar lite. Dock skulle jag säkert inte göra det om jag såg om den. Men i minnet finns den. Crossroads. Men nej för bövelen, inte den med Britney Spears.

1 Kommentarer:

  • Jag tycker att Karate kid har sin charm. Såklart. Alltså är min barndom inte slut. ;) Btw; gör din egen south park-karaktär nu, Oscar. Det är höga vuxenpoäng på det. ;)

    Av Blogger S, at 10:28 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se