vardagsfrenesi

måndag, november 07, 2005

Pang på Pungen i Portugal

Det där med att sova är sällan underskattat. Även så ock inte idag (sök ingen grammatisk korrekthet i den meningen). När man är så trött att man mår kraftigt fysiskt dåligt kanske det är dags att ge upp. Så det gjorde jag. Mitt i experimentet. Antar att det inte gjorde nåt.

Livet är allt bra hårt. Det regnade på mig i morse. Mycket. Det gjorde att jag inte ville promenera genom Slottsskogen till skolan. Det sammantaget med att jag var uppe vid klockan halv sju imorse var nog det tuffaste jag genomlevt på ett halvår. Som sagt livet är allt bra jävligt.

Och så en uppmaning. Ryck upp er, livet är inte så allvarligt. Jag tar inte mig själv på så stort allvar, men jag blir lite rädd när andra gör det. Fråga istället om det är nåt.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se