vardagsfrenesi

fredag, november 04, 2005

She´ll be comin´´round the mountain...

Tog mig till skolan i morse, eller ja halv ett på förmiddagen iaf.

Trevlig föreläsning, äntligen en föreläsare som verkar gilla sitt ämne. Jag gillar psykologi, för allt utgår från en själv och ens jag och jag är den mest intressanta jag vet så det är ju bra.

Dilemmat är att jag fortfarande har bakfyllesvettningar och skakningar. Jag ska på fest om en timme. Det känns inte så begåvat egentligen, men jag har kommit fram till att ytterligare ett karaktärsdrag för den här någorlunda unga mannen är att han saknar självbevarelsedrift. Sådeså.


Dag nio, inget nikotin. Slutar skriva om det nu för jag känner mig som en icke-rökare för första gången i mitt "vuxna" liv. Skriver om jag skulle trilla dit igen, vilket inte känns särskilt troligt.

Röker du? Köp boken!

1 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se