vardagsfrenesi

måndag, november 28, 2005

Wonderboy.

Skulle kunna skriva en bok om dagens fantastiska samtalsämnen. Alla ord uttalade på Bryggeriet strax efter tolv, jag drack en Guiness. Vad de andra drack lägger vi ingen vikt vid.

Ungefär:
-När jag var liten och gick på dagis sa jag "kicken" om penis, jag trodde att det hette så, sen fattade jag att det bara var mamma som kallade den det.

Efter ett par mil av gapskratt börjades det:

Ska du med på kick-off?

Jag fick kicken på jobbet idag.

Kan du hjälpa mig att kicka igång (motorcykel)

Adrenalinkick? (Efterhandskonstruktion av Robert)

Ja det fanns väl kanske fler, men jag minns inte så bra. Nivån var bra hög iaf.

2 Kommentarer:

  • Som sig bör efter måttligt alkoholintag en Måndag i November mitt på dagen.

    Av Blogger -= R =-, at 4:46 em  

  • Nu mindes jag en till:

    Det ger ju en helt ny innebörd till ungdomskulturen Kickers

    Av Blogger oscar, at 5:08 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se