vardagsfrenesi

tisdag, december 06, 2005

The Lost Son has Returned, With a Vengeance

Hej allihopa!

Jag har 100 jävligt snabba megabitspersekund i den nya lägenheten. Men ingen dator där. Och ingen i den såkallat civiliserade vänskapskretsen äger en bil* som kan frakta schabraket från punkt A till punkt B. Vilket i sin tur medfört att jag snart ligger tre Lost-avsnitt efter. Ni förstår säkert själva vilken depression min status medför.

Tjocko-Mongot (Tant, A) kommer hädanefter även att benämnas med Doris för att öka förvirringen ytterligare. Oscar, dvs Vi kommer i framtiden (forntiden, stormaktstiden, fritiden?) även att i vissa speciella och specifika fall att kalla sig, oss, honom för Harry. Utan dynamit dock.

Detta efter att ha observerat vissa likheter med en viss Jönsonlige-karaktär.

*Robert har en bil och har meddelat sin välvilja att lösa mitt flyttdilemma. Tack för detta. Bilen läcker dock. Om det är någon som har kvalificerad utbildning för att laga takläckage på gamla japanska bilar hör gärna av er så förmedlar jag kontakt!

4 Kommentarer:

  • Och DÄR e du ju! Vi skulle typ sända ut ett searchparty eller nått. Åh, Lost. Tittade på avsnitt 9 i går. Hua Hula bula va det är spännande nu. För du vet ..... ska precis .... och .... har precis ... för ..... hade sagt ..... .

    Av Blogger ajja, at 10:11 em  

  • Namnet Oscar kan härledas tillbaka till Cherokee-indianernas Osso Khaar, vilket betyder "de många namnens krigare". Vissa andra forskare påstår att det i själva verket kommer ifrån Apache-indianernas Oksahaar, vilket betyder "rolig jävel".

    Jag tycker att båda passar bra.

    Av Blogger eff, at 10:28 em  

  • Så farligt är det inte. Du slipper förmodligen duscha iallafall!

    Av Blogger -= R =-, at 8:44 em  

  • Ajja: Tack för att du inte avslöjar nåt!
    Och för att du finns.

    Eff: Vad ska man säga? Tack kanske? Ja, jag tror att ett välvilligt tackande är på sin plats.

    Robert: Jag gillar inte ens att duscha. Men tack!

    Av Blogger oscar, at 11:51 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se