vardagsfrenesi

onsdag, november 30, 2005

Aufwiedersehen...

Det är såhär att tjocko-mongot inte har haft bredband innan. Det är beställt men med tanke på BBB:s vanliga tempo kan det dröja allt mellan en evighet och hur lång tid som helst innan det dyker upp.

Jag har inte så mycket anledning att hänga i den gamla lägenheten längre, som dessutom uthyres om två veckor. Så bloggandet kommer att ske sporadiskt, vilket det förvisso redan har varit. Men jag lovar att försöka hinna med varannnnnnannnnn (hur många N och vart ska de vara?) eller tredje dag.

Ha tålamod med mig och försvinn inte. Det finns datorer överallt och jag ska lägga vantarna på varenda en för att blogga.

//Kapten Kommando

5 Kommentarer:

  • varannan heter det nog, kom på det till slut.

    Av Blogger oscar, at 5:08 em  

  • Jag lovar!

    Av Blogger eff, at 5:10 em  

  • Då ber vi en bön för att BBB denna gång ska överraska oss... Jag vet precis hur det känns, jag har också varit där... I klorna på dom där som levererar breda band åt alla.

    Av Blogger The Female Dinousaur, at 10:42 em  

  • Ok. nu e ja lite efter min tid. MEN kolla hääär å se att jag har rätt om han på bilden.

    http://members.chello.se/greta/safdsa.gif

    ta daaa,

    Av Blogger M, at 3:25 em  

  • Gretz: Jättelikt faktiskt...:)

    ~O~: En får tacke, tog en stund innan jag förstod, men sen trillade det ner.

    Eff: Danke

    biggis: Modemet har kommit så jag räknar med att vara uppkopplad inom ett halvår.

    Av Blogger oscar, at 3:31 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se