vardagsfrenesi

måndag, januari 23, 2006

Images and Words....

Seglade om på stan idag och hittade efter en stunds letande ett par båtar. Likadana som jag redan hade men en annan färg. Hittade dock inte någon bra variant på den v-ringade grå ylletröjan jag letat efter. Eller jag hittade en men den vill inte leka studentekonomi med mig.

Och så trillade jag in hos den hittills dyraste frisören. Doris mer eller mindre tvingade dit mig. Tydligen klipper sig alla hon känner där. Hos samma frisör. Vilket jag för all del kan förstå med tanke på att de ser rätt ovanligt bra ut i skalparna hela högen men grabben har vett att ta betalt också.

Nu ser jag åtminstone mindre ut som ett skogstroll i håret.

1 Kommentarer:

  • Jo han heter Stefan. Hehe.

    Såg att du köpte lamera ja, är fan lite avundssjuk, har inte ens en budgetdigitalkamera.

    Av Blogger oscar, at 8:06 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se