vardagsfrenesi

torsdag, januari 26, 2006

Mästerkocken fixar parmiddag.

Jesus.

Huvudvärk idag igen. Tur att jag köpte ett par solglasögon igår av nån kort och hårig man vid namn Mülegg eller liknande. Skulle misstänka att han fått i sig en och annan kemisk formel under såväl gårdagkvällen som livet. Snällt att han gav herr Kock kondomer. Blir ju nästan lite lurigt på engelska förresten; Condoms for mr. Kock. Ehum, det var inget förresten.

Annars trevlig kväll utan några större förluster i människoliv. Dock är jag osäker på om vi kommer att ses på Dubliners för en öl om en liten stund. Men är ni där så hoppas jag att ni får kul.


Till en allvarligare fråga, hur kommer det sig att de allra flesta telefoner kan stava till ordet avloppsfitta? Kan din det?

9 Kommentarer:

  • Japp, min kan det oxå. Däremot inte avloppsrör...//KJ

    Av Anonymous Anonym, at 11:16 fm  

  • Nej, däremot gick Avkoppegtta bra. :)

    Av Anonymous Anonym, at 12:09 em  

  • Min kan... Mysko!

    Av Blogger Virre, at 3:33 em  

  • Min telefon dansar en jigg om jag kliar den lite bakom antennen. Men stava får jag göra själv, eftersom den inte har T9 i sig.

    För övrigt undrar jag då hur herrn kom att vilja stava till just avloppsfitta?

    Av Blogger eff, at 4:17 em  

  • killen hette bülent. jävligt skön. du tog väl hans nummer oscar?

    Av Anonymous Anonym, at 6:26 em  

  • Min kunde stava till avloppsfitta!
    Undrar vem på sony-ericsson som tänkte "hmm...avloppsfitta borde kanske vara med..." hade varit kul om tanken sedan fortsatte "...det skrev jag ju senast igår..."

    Av Anonymous Anonym, at 7:00 em  

  • hahaha, vad roligt! Min fixade det också! Ett ord jag nu ska börja använda mer frekvent (när det nu ändå finns upplagt...)

    Av Blogger Brasved, at 9:23 em  

  • Eff: Det var inget behovsstyrt i alla fall, det spreds ryktesvägen under en utgångskväll med kamratef. Men det är ju helt otroligt, speciellt eftersom det inte verkar spela någon roll vilket fabrikat på telefon det gäller. De kanske använder samma mjukvara eller så spionerar de bra på varandra. Fast det skulle kunna finnas ett reellt behov av just ordet avloppsfitta:)

    Kock: Häpp det gjorde jag inte. Skulle vilja utfärda en varning till dig gällande nämnda kondomer. Jag ar en känsla av att Bülent är typen av kille som tycker att det är roligt att leka lite med perforering med knappnålar. Kanske vattentest innan användning?

    Av Blogger oscar, at 8:33 fm  

  • haha.. ja, han såg lite lurig ut minst sagt. jag får vara väldigt försiktig helt enkelt. vi slog väl fast att nokia o samsung inte klarade av allas vårt favoritord?

    Av Anonymous Anonym, at 10:18 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se