vardagsfrenesi

tisdag, april 18, 2006

Life so far

Det är märkligt hur vissa dagar kan ha sina soundtrack. Mina favoritdagar är stämda i Van Halens Jump, Peps Oh Boy och Marie Serneholts Thats the way my heart goes (skojar bara).

Sen har vi dagarna som är i en annan tonart. Som idag.

Idag har jag Denis Leary innanför pannloben. Om och om igen spelas låten upp för mig.

Så går det när man får ett projekt på minst tjugo timmar slängt i ansiktet. Företagsekonomi. Kulkul. Detta mitt i en tentapluggsperiod.

Här får ni dagens text:

Life's gonna suck when you grow up,
When you grow up, when you grow up
Life's gonna suck when you grow up,
It sucks pretty bad right now.

You're gonna end up smoking crack, on your back, face the fact.
You're gonna end up hooked on smack, and then you're gonna die. -D Leary

2 Kommentarer:

  • Ah... So fresh

    Av Anonymous Anonym, at 10:44 em  

  • Oscar, nu verkar ju du vara lagd lite mer åt det spandex-iga hållet, vad gäller musik, men din fäbless för Anti Nowhere League gör ändå att jag tror att det här kan passa.

    A.Y.A.

    Fyra rejält svängiga pop-punkiga låtar från en skiva vid namnet A.Y.A. Gets Phat And Stoopid. (A.Y.A. står för Andy's Yellow Alligator.)

    Ett litet musiktips som kanske kan pigga upp lite i tentamenstider. Om inte, ja, då kan du ändå raljera över min bristfälliga smak. Win-win situation, alltså.

    Av Blogger eff, at 1:48 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se