vardagsfrenesi

lördag, oktober 22, 2005

Lack of vital fluids.

Så var det med det. Lång, hård, krävande, svettig dag. Och så blev det kväll. Ingen har pengar, ingen har ork och ingen har lust. Men jag, jag är tvungen. Måste ta nån öl åtminstone.

Lantbröd till frukost med kryddsalami var en sällan skådad succé. Väntar mig upprepning imorgon.

Usch ja, imorgon kanske det är dags att dra igång läsandet på allvar. Bli student på riktigt. Plugga. Känner mig helt avväpnad inför hemtentan, men odlar jag bara lite självdisciplin ska det nog lösa sig. Det gör det ju ändå alltid, löser sig alltså. Gör det inte det så ordnar det sig. Och det är ju faktiskt lika så gott.

Väldigt glad att jag inte läser nåt riktigt. Typ till ekonom eller jurist. Hade nog aldrig fixat det. Hade nog mest varit uttråkad.

Idag är det torsdagslördag. Det är lite lovande. Hoppas bara att det är torsdagssöndag imorgon.

In Vino Veritas, eller? Enda förklaringen jag kan se.

3 Kommentarer:

  • Äh. Du hade blivit en helskön jurist. Men tråkigt, visst. Det såg ni ju i lördags om inte annat, hur en tråkig jurist ser ut.

    Av Blogger S, at 7:51 em  

  • Haha. Jag kan inte svara på den saken utan att hamna i en mycket oäven situation.

    Av Blogger oscar, at 9:41 em  

  • Oäven situation? Låter jobbigt. Och är lite juristspråk, så du ser du har det i dig. Utgår från att du skojar.

    Av Blogger S, at 12:45 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se