vardagsfrenesi

torsdag, december 08, 2005

What does it mean?



Här är jag tydligen.

5 Kommentarer:

  • Jag är Moder Teresa. Ha! Ja jäklar. Visserligen är jag ju snäll och så, men Moder Teresa?

    Clinton minsann? Ska vi kalla Doris för Hillary nu? Och akta dig för praktikanter borde du nog. Och mörka klänningar. Och cigarrer. Och...ja, du fattar.

    Av Blogger eff, at 3:50 em  

  • Det värsta är att jag hyser en viss tilltro till testet. Hehe.

    Dock när det gäller praktikantförfarandet har Doris intet att frukta. Jag lider av en alldeles för hög moral.

    Av Blogger oscar, at 6:10 em  

  • Ena dagen var jag Hitler andra dagen Saddam. Snälla säg att du i n t e hyser tilltro till nått jäkla test!

    Av Blogger ajja, at 8:41 em  

  • Jag är Che Guevara. Intressant.

    Av Blogger S, at 10:23 em  

  • Jag är jag...så kan ni sitta där med era identitetskriser....hehe.

    Jag tror inte att man ska ta det på för mkt allvar. Fast lite roligt är det. Clinton anses trots allt ganska snygg och charmig......

    Av Blogger oscar, at 12:59 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se