vardagsfrenesi

söndag, april 30, 2006

Hallåja

Nä jag har inte avlidit. Inte sådär fysiskt i varje fall. Mentalt är det en helt annan historia.

Jag och ekonomi är inte kompisar på det teoretiska planet heller. Eller....jag och nationalekonomin är ju kompisar (har för mig att jag raljerat över det där någon gång) men jag och privatekonomin är det inte.

Dessutom har jag upptäckt att jag och externredovisning inte kommer så värst bra överens. Det är därför vissa av er tror att jag slutat existera. Tentadags. Och det ser inte ljust ut. Be för mig kära vänner.

På återseende.

Just det ja, Doris häromdagen;

D: Istället för Baby got back, vad sägs om Baby got gas?

2 Kommentarer:

  • Antog att det va plugga heavy som gällde. Håller tummarna!

    Av Blogger ajja, at 3:38 fm  

  • I Like big butts and i cannot lie, you other brothers can't deny, that when a girl walks in with an itty bitty waist and a round thing in your face you get sprung...

    sen kan jag inte mer :(

    Av Anonymous Anonym, at 10:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se