vardagsfrenesi

torsdag, mars 23, 2006

Arnold Schwarzeneggarneggarneggarneggar....

Fyfan, känns som att man borde sova istället. Men icke. Klockan tio på morgonen, nästan mitt i natten och redan på gymmet. Men så är det när man lider av förhållandefetma och har bröst och bringa som en sockrad och chokladdoppad frukostflinga, av uppuffat ris.

Javisst. Det ser fortfarande ut som om jag svalt en jordglob, men det ska det bli ändring på. Det här med styrketräning handlar ju mycket om att man ska omforma och skulptera kroppen. Så jag tror minsann att jag ska försöka få det att se ut som jag svalt en curlingsten istället.

Nåväl, det kommer nog aldrig att bli någon fröken Sverige av mig ändå. Fast å andra sidan vill man ju inte se ut som torkat revbenspjäll.

1 Kommentarer:

  • Hade jag bott i Göteborg kunde du använt mig som pick-me-up. Vi ställer oss båda framför helfigurspeglar (arm i arm, förslagsvis, visslandes på YMCA) och så ser du helt klart att du fortfarande inte är speciellt illa ute.

    Men om jag lyckas göra en omvänd Svullo går det ju inte.

    Av Blogger eff, at 1:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se