vardagsfrenesi

tisdag, januari 31, 2006

Revival

I det att det går inflation i alla trender har jag äntligen förstått 1980-talets storhet.

Det där var ren och skär lögn för ingen är så intrikat fascinerad av 80-talet som jag. Lyssnar ju bara på Van Halen och tittar trånande på min snorgröna gitarr med rosa mickar.

Detta gör att jag ger mig ut på jakt. Jag ska ha tag i Smokey and the Bandit. Iofs från 1977, men den definierar ändå mitt 1980-tal.

Filmen är även känd som "Nu blåser vi snuten" och kan vara det största som hänt filmkonsten sen Ben Hur.

Ah har den hemma någon gång under natten.

3 Kommentarer:

  • langa hit en adress så skickar jag min DVD som tack för CD:n (som jag fortfarande väntar på)

    Av Blogger IT-horan från Skåne, at 4:46 em  

  • Ah....katastrofmeddellande och tokursäkt.

    Blev ju påmind om att jag inte skickat skivan nu, så jag gick för att leta reda på den och insåg till stort förtret att det inte är den första. Jag hade bara tvåan, den med femtilappen på? Är du intresserad av den kan jag skicka den på momangen.

    Sorry som fan. Hjärnsläpp.

    Av Blogger oscar, at 4:54 em  

  • nope, tvåan är inge kul
    men det är lugnt :)

    men vill du ha din idol Burt på DVD så säg till, den gör ingen nytta hemma hos mig och kommer aldrig aldrig någonsin att spelas upp här...

    Av Blogger IT-horan från Skåne, at 5:54 em  

Skicka en kommentar

<< Home


 
Bloggtoppen.se